אם אי אפשר להילחם בהם, צרפו אותם: הקניון שפותח אזור למותגים מקוונים

מתחם חדש באחד הקניונים המצליחים בארצות הברית יציע למותגים המקוונים את האפשרות לפתוח חנויות פופ אפ בקלות

פורסם בתאריך: 31/10/2017, גיליון 1894

במטרה למשוך יותר מבקרים, יפתח בחודש הבא קניון Roosevelt Field, שנחשב לאחד הקניונים המצליחים בארצות הברית, אזור מיוחד שיציע שטחי מסחר קטנים למותגים מצליחים שפועלים רק בזירה המקוונת תחת השם Edit@Roosevelt. בין המותגים שכבר חתמו על כניסה למתחם החדש ניתן למצוא את Skinnydip London שפונה לקהל הצעיר, מותג בגדי הגברים Vitaly ומותג מוצרי האתלטיקה Rhone.

 

שטחי המסחר שיוקצו למותגים המקוונים יהיו בגודל של בין 6 מ"ר ל-60 מ"ר. ההצעה של הקניון תכלול גם עיצוב מודולרי שיאפשר למותגים להיכנס לקניון בעלויות קטנות יחסית, ללא ההשקעה הנדרשת בדרך כלל להקמת חנות.


Roosevelt Field. שעתם של המותגים המקוונים
Roosevelt Field. שעתם של המותגים המקוונים

על מנת להקל על המותגים את התפעול חבר הקניון לחברת הטכנולוגיה AllWork המציעה ניהול קל ופשוט של כוח אדם קמעונאי לטווחים קצרים באמצעות מערכת ממוחשבת וללא צורך להיכנס לעלויות תפעול מיותרות.

 

הלקוחות שיגיעו למתחם יוכלו לנהל דיאלוג עם שגרירי המותגים שיהיו במקום ויעזרו לספר את סיפורי המותגים, וכמובן גם להגדיל מכירות.

כתבות נוספות