הכי טוב למצב הרוח: המוצרים שיעניקו לך את המראה הזוהר

לשיער, לפנים ולגוף – אלו מוצרי הטיפוח, האיפור והביוטי החדשים על המדפים, שנבחרו על ידי הצרכנים בישראל לטובים ביותר

פורסם בתאריך: 31/03/2020, גיליון מיוחד

בכל שנה יוצאים מאות מוצרי טיפוח חדשים לעור, לגוף ולשיער. אך כיצד יודעים אילו מהם באמת עובדים, מה הכי כדאי לקחת מהמדף ומי הטוב ביותר? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. קבלו סקירה של המוצרים הזוכים בפרסי מוצר השנה 2020 בתחום הטיפוח האישי והביוטי.

 

ד"ר פישר PROFESSIONAL לשיער כסוף או לשיער בהיר-בלונדיני

סדרת המוצרים של ד"ר פישר תהפוך את מראה השיער לזוהר. הסדרה כוללת תכשירי SILVER לשיער כסוף המשלבת פיגמנטים ייחודיים המסייעת בנטרול גוון צהוב, ותכשירי BLOND להעמקת הגוון הבהיר של השיער.



סדרת HYDRO BOOST לטיפוח הגוף של ניוטרוג'ינה

סדרה לטיפוח הגוף המכילה חומצה היאלורונית, קלילה במיוחד ומספקת לחות לאורך כל היום. שימוש קבוע במוצרי הסדרה יעניק לעור מראה זוהר, גמיש ונעים למגע.




CRYSTAL LIGHTS SPARKLES של GA-DE

הדרך הבטוחה לגנוב את ההצגה בכל מקום עם קולקציית גלוסים בגוונים זוהרים עשירה בפניני קריסטל המעניקות לשפתיים ברק עז ומנצנץ. בכל אריזה תמצאי מראה ותאורה שמאפשרות שימוש קל נוח גם בחושך.



סדרת הדאודורנטים Adipower של אדידס

דאודורנטים בטכנולוגיה חדישה ויעילה המעניקים הגנה עד 72 שעות בכל מאמץ: ככל שחום הגוף עולה משתחררות קפסולות אקטיביות שמספקות הגנה מלאה ומפיצות ריח נעים.



סדרת אלביב DREAM LONG של לוריאל פריז

סדרה לטיפוח שיער ארוך שתציל את השיער ותחזיר לו את הברק. הסדרה מבוססת על פורמולה המשקמת את האורכים והקצוות ומסייעת לשמור על אורכי השיער, הודות לשילוב רכיבים ייחודי.



שוורצקופף מסקרה לשיער

הפתרון המהיר והאיכותי ביותר לשורשים הלבנים שמבצבצים - מסקרה לצביעה זמנית של הקווצות והשורשים הלבנים של השיער. בעלת מברשת סיליקון נוחה לשימוש יום יומי ונשטפת בחפיפה.



סרום פנים נר הלילה, רוז-היפ וחומצה היאלרונית של מיכל סבון טבעי

סרום פנים עם מרכיבים שהם מאה אחוז טבעיים ומאה אחוז צמחיים. הסרום פעיל ויעיל מועשר בשמן המפ, תמציות טבעיות וחומצה היאלורנית. מסייע למראה עור צעיר, בריא ומלא בלחות.



MILUCCA GO FOR PRIMER PEN

נמאס לך לחדש את האיפור בכל שעה? בדיוק בשביל זה קיים הפריימר הרב תכליתי של MILUCCA שמקבע את איפור הפנים והעיניים לאורך זמן, מסייע למנוע את דהיית הצבעים ושומר על רעננותם.



MILUCCA MAKE A POINT EYELINER

איילינר בעל קצה כדורי מנקד ומגדיר המקל בשימוש. עמיד ל-14 שעות ומסייע ליצור נקודות ולעקוב אחר קו הריסים.



SKIN TREATS מסכת אבוקדו מזינה, מבית סופר-פארם

מתי הפעם האחרונה שבאמת פינקת את עצמך? זה הזמן לנסות את המסכה המרעננת הזאת שמזינה ומעניקה לחות לעור הפנים המיוצרת בקוריאה. מבוססת על אבוקדו – שמשמר את הזוהר הטבעי של העור.


 

MILUCCA LET IT ALL OUT PINK WIPES

מגבונים להסרת איפור על בסיס מים מיסלריים מ-100% ויסקוזה המופקת מתאי צמחים. המגבונים מנקים ומסירים זיעה, שומן ורעלים מהעור.




GLOW TONIC טונר מועשר בחומצה גליקולית של PIXI, מבית סופר-פארם

טונר המסיר בעדינות תאי עור מתים ומעניק לעור גימור זוהר, מועשר ב-5% חומצה גליקולית. מתאים לשימוש בוקר וערב.



סט מברשות מגנטי הולוגרפי לייף

מברשות עם שיערות סינטטיות צבעוניות לכיסוי שטח הפנים. המעמד המגנטי שומר על ניקיון וסדר ומאפשר ייבוש קל של המברשות.



סדרת תחליבי רחצה של כיף בניחוח גלידה

הכי כיף במקלחת: תחליבי רחצה בניחוחות מפתיעים שהופכים כל מקלחת לחוויה. עשירים בלחות, חמאת שיאה, ויטמין E ואלוורה המעניקים לעור תחושת רכות מלטפת.



סדרת השפתונים COLOR CODE המועשרים בחומצה היאלורונית

סדרת שפתונים מועשרת בחומצה היאלורונית להענקת לחות ונפח לשפתיים. השפתונים בעלי פיגמנטים נקיים לשמירה על עוצמת הצבע למשך שעות ארוכות.


כתבות נוספות