רוצים לקנות נעליים? תעשו קודם פדיקור
פורסם בתאריך: 12/03/2019, גיליון 1961
רשת ה-off price למכירת נעליים, DSW, המפעילה יותר מאלף חנויות בארצות הברית, הודיעה כי היא מרחיבה את הפיילוט שלה לחנויות המשלבות בתוכן עמדות פדיקור ומניקור. במהלך השנתיים האחרונות ערכה הרשת פיילוט בשתי חנויות באוהיו, בשיתוף רשת הפדיקור-מניקור W Nail Bar, ועכשיו היא מרחיבה אותו לחמש חנויות נוספות באוסטין שבטקסס ובוושינגטון הבירה.
בנוסף למניקור ב-29 דולר ולפדיקור ב-49 דולר,
הרשת תציע גם שירותי ווקס, כמו גם בירות ומגוון יינות שיוגשו במהלך הטיפול. "בר
הציפורניים שלנו מייצר מעורבות ונאמנות בקרב קהל הלקוחות", אמר ביל ג'ורדן,
נשיא רשת ההנעלה. לדבריו, הבר מגדיל בצורה משמעותית את מספר הלקוחות החוזרים
בסניפים.
בשיחה שערך לאחרונה עם מגזין תעשיית הפרסום Advertising Age, אמר רוג'ר ראולינס, מנכ"ל הרשת, כי מהפיילוט עולה ששירותי הפדיקור-מניקור מושכים בעיקר נשים מדור המילניאלס, המהוות כרבע מבסיס הלקוחות של הרשת.
עם מגוון גדול של סנדלים וכפכפים, יותר מרבע מהביקורים של הנשים בסלון הטיפוח מסתיימים בקנייה. יתרה מכך, סל הקנייה של לקוחות הסלון גדול משמעותית מסל הקנייה של לקוחות שאינן מבקרות בסלון. "אתם חייבים לפתח חוויות מבדלות על מנת למשוך לקוחות חדשים ולהחזיר לקוחות ותיקים" אמר ראולינס בראיון. לדבריו, רצוי שהחוויה תהיה כזו שאינה ניתנת לשכפול בקלות בערוצים המקוונים.