שירות מינויים חדש של נייקי: נעליים מותאמות לגדילת הילדים

מותג נעלי הספורט והאופנה השיק לאחרונה שירות מינויים חודשי לנעלי ילדים בגילאי 2-10

פורסם בתאריך: 20/08/2019, גיליון 1982

"מועדון ההרפתקאות של נייקי", זה שמו של שירות המנויים החדש של ענקית נעלי הספורט והאופנה נייקי המיועד לילדים. המותג הגדיר את השירות החדש כ"חבר הטוב ביותר של ההורים".

 

ההבטחה מאחורי השירות החדש - לאפשר להורים לדאוג שילדיהם ילבשו את מידת הנעל הנכונה להם בכל זמן נתון. זאת, מכיוון שחלק לא מבוטל מההורים מאפשרים לילדיהם ללכת עם נעליים שאינם במידה שלהם, מאחר שאינם עומדים בקצב הגדילה של הילד והצורך להחליף נעלים בתדירות גבוהה יחסית.

 

"כשאנו מספקים נעלים אנחנו תמיד מנסים לחשוב מה יגידו הילדים", אמרה דומיניק שורטל, מנהלת חוויית הלקוח במועדון החוויות של נייקי. אך לדבריה, המותג צריך לשאול את עצמו גם "מה טוב בשביל ההורים ואיזו חוויה אנחנו מספקים עבורם".

 

המועדון של נייקי. כי הם גדלים מהר מדי
המועדון של נייקי. כי הם גדלים מהר מדי

התוכנית מציעה מאה דגמים של נעלים, המתאימים לילדים בגילאי שנתיים עד 10. הלקוחות יכולים לבחור מבין מספר מסלולים, החל מקבלת זוג נעליים אחד להחלפה בשנה ועד לקבלת נעליים להחלפה בכל חודש. מחירי המינוי מתחילים ב-20 דולר לחודש.

 

האתגר הגדול של נייקי הוא לספק להורים את מידת הנעל הנכונה לילד. לכן, נייקי כוללת בערכה שלה לוח מדידה אותו ניתן להדביק על המקרר. מפיילוט שערכה החברה בקרב 10,000 הורים, עלה כי מרבית ההורים בוחרים את מידת הנעליים הנכונה עבור הילדים שלהם.

 

"אנחנו רואים את מועדון ההרפתקאות שלנו כחלק ייחודי בתמהיל השיווק הכולל של המותג" אמר דייב קובן, מנהל מועדון ההרפתקאות של נייקי. לדבריו, המועדון מספק מגוון אופציות בחירה לילדים, ומצד שני  מאפשר להורים לתמוך בצורך הבסיסי הזה של אספקת נעלי ספורט בגדלים משתנים בצורה פשוטה ומיטבית.

כתבות נוספות