טריק פשוט: איך תקבלו חשיפה גבוהה יותר למיילים שיווקיים?
פורסם בתאריך: 07/11/2017, גיליון 1895
הצרכנים פותחים דואר אלקטרוני עם התייחסות אישית
ב-50% יותר לעומת דואר אלקטרוני רגיל. אבל, למרות זאת, רק 2% מהדואר האלקטרוני
ששולחים המשווקים כולל התייחסות אישית למקבלים. כך עולה מדוח של סוכנות הפרסום Yes
Lifecycle Marketing.
במהלך הכנת הדוח, תחת השם "נקודות ציון של
שורות הנושא: איך משפיע הפרסונליזציה על הקמפיינים של הדיוור הישיר", נבדקו יותר משבעה מיליארד דיוורי דוא"ל שונים.
מהדוח עולה, כי למיילים עם שורות נושא מותאמות
אישית יש ביצועים טובים בהרבה מלאלו הכוללים שורות נושא גנריות. למעשה, מיילים עם
הודעות אישות מביאים לאחוזי פתיחה גבוהים ביותר מ-50% לעומת המיילים בעלי שורות
הנושא הגנריות. למרות המובהקות הסטטיסטית הזו, 98% מהודעות הדוא"ל השיווקיות
שנשלחו ברבעון השני של 2017 כללו שורות נושא גנריות, לטענת מחברי הדוח.
בנוסף עולה מהדוח, כי 1.1% מהדיוורים שנשלחו ברבעון השני של השנה כללו שורת נושא שהתייחסה למקבל הדיוור בשמו, ועוד 1.2% עשו פרסונליזציה באמצעות מידע שנאסף על הלקוח באמצעות כרטיס המועדון שלו או על בסיס רכישות העבר.
עוד עולה מהדוח, כי בעוד שמיילים לא פרסונליים מביאים בממוצע ל-14.1% אחוזי פתיחה, מיילים שמשתמשים בשמות המקבל זוכים לפתיחה ממוצעת של 21.2% ומיילים שמשתמשים בדאטה לצורך הפרסונליזציה יכולים להגיע ל-22% פתיחה בממוצע.