המדיה האינטראקטיבית מגיעה לשירותים

חברה אוסטרלית השיקה מסך מגע מיוחד המאפשר למשווקים לתקשר באופן אישי יותר עם הצרכנים

פורסם בתאריך: 25/07/2017, גיליון 1881

החברה האוסטרלית Interactive Media המציאה מחדש את מכונות הממכר האוטומטיות, והשיקה מערכת אינטראקטיבית המאפשרת לצרכנים לתקשר עם מותגים.

The Powder Room. חוויה בשירותים
The Powder Room. חוויה בשירותים
המערכת, הנקראת The Powder Room, מאפשרת לצרכנים לבצע מספר גדול של פעולות - בהן "שיחה" עם מותגים, קבלת דוגמיות בחינם וקניית מוצרים. בנוסף, יכולות הווידאו והשמע של המערכת מאפשרות למותגים להציג את מרכולתם בצורה אטרקטיבית וחדשנית.
נכון להיום ניתן למצוא את המערכת ב-300 חדרי שירותים בשדות תעופה באוסטרליה, בהם מבקרים מדי חודש עשרה מיליון צרכנים.
החברה מתכננת להשיק את המסכים במספר גדול של קניונים ומקומות הומי אדם אחרים באוסטרליה כבר בעתיד הקרוב. בהמשך מתכוונת החברה להשמיש את המערכת גם במדינות נוספות בעולם.
מותגים מובילים רבים כבר משתפים פעולה עם החברה. המערכת מאפשרת למותגים להתאים מסרים שיווקיים לשעות היום השונות ולמקום בו הוצבו המסכים.
מפתחי המערכת אומרים כי היא מאפשרת למשווקים לבנות קמפיינים קריאטיביים וממוקדים ללקוחות שונים, כמו גם להציע מחירים מבוססי מיקום ודמוגרפיה.
לחצו כאן לפרטים נוספים: www.pri-media.com.au.

כתבות נוספות