בסט ביי מהמרת על טכנולוגיות לקהל יעד מפתיע

הרשת רוצה להגדיל את ההכנסות שלה ל-50 מיליארד דולר בשנה ומשקיעה ברכישת שירותים וטכנולוגיות לקשישים

פורסם בתאריך: 23/10/2019, גיליון 1988

משווקת מוצרי החשמל מארצות הברית, חברת בסט ביי, הודיעה כי היא מתכוונת לספק שירותי ניטור רפואי לחמישה מיליון בתי אב בארצות הברית. פי חמישה ממיליון בתי האב שהיא מנטרת כיום.

 

החברה מזהה בשירותי הניטור הרפואי הזדמנות צמיחה משמעותית בדרך שלה להגיע למכירות של 50 מיליארד דולר בשנה עד 2025, לעומת מכירות של 43 מיליארד דולר בשנה כיום. כך אמרה המנכ"לית החדשה של החברה, קורי בארי, בשיחה הראשונה שלה עם המשקיעים.


בסט ביי. חיים יותר ויוצרים הזדמניות עסקיות
בסט ביי. חיים יותר ויוצרים הזדמניות עסקיות

 

בבסט ביי צופים כי שוק טכנולוגיות הבריאות צפוי לגדול בצורה משמעותית בשנים הבאות בעקבות הזדקנות האוכלוסייה. הנתונים מראים כי הדמוגרפיה של צרכנים בגילאי 65 ומעלה צפויה להכפיל את עצמה עד שנת 2065. שניים מכל שלושה קשישים חיים עם שתי בעיות כרוניות או יותר אבל 90% מעדיפים להישאר בבתיהם ולא לעבור לבתי אבות או בתי חולים.

 

על מנת לתמוך במאמץ הזה השקיעה הרשת בשנה האחרונה סכום של מיליארד דולר ברכישה של חברות וטכנולוגיות מתקדמות בתחום. כך למשל, נרכשה חברת GreatCall המספקת שירותי ניטור רפואיים, כמו גם חברת BioSensics המספקת טכנולוגיה לחיזוי בריאות הצרכנים.

 

שירותי ניטור יכולים לכלול, בין היתר, מערכת שמנטרת את התנועה של הקשיש וחוזה את הסיכוי שלו ליפול, או מערכת סנסורים במקרר שיכולה לוודא כי הקשיש אוכל באופון סדיר. חברות הביטוח צפויות גם הן לתמוך במהלכים הללו, במטרה לוודא כי הקשישים יכולים להישאר בביתם זמן ממושך יותר, ללא הצורך לעבור לבתי אבות או בתי חולים.

 


כתבות נוספות