כוחו של משפיען רשת: הבלוגרים הופכים למותגי אופנה

נורדסטרום השיקה השנה בהצלחה שלוש קולקציות ייחודיות המבוססות על שיתופי פעולה עם משפיענים מובילים

פורסם בתאריך: 30/10/2018, גיליון 1942

רשת בתי הכלבו נורדסטרום השיקה השנה שלוש קולקציות שקושרו באופן ישיר למובילי דעת קהל בתחום האופנה.

 

באפריל שיתפה הקמעונאית פעולה עם הבלוגרית ג'וליה אנג'ל מהבלוג Gal Meets Glam שמתחזקת 1.2 מיליון עוקבים באינסטגרם, בהשקת קו שמלות ייחודי. בספטמבר השיקה הקמעונאית קולקציית בשיתוף צ'ריסל לים, מפעילת הבלוג The Chriselle Factor שלה 1.1 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-700 אלף ביוטיוב. עוד בספטמבר השיקה הרשת קו אופנה לנשים תחת השם Something Navy, בשיתוף הבלוגרית אריאל צ'ארנאס, בעלת 1.1 מיליון עקבים באינסטגרם.

 

שתי הקולקציות הראשונות אמנם זכו לכיסוי משמעותי במגזינים המודפסים והמקוונים, אך הקולקציה של צ'אראנס רשמה הצליחה אדירה. ביום ההשקה מכרה הקולקציה במעל לארבעה מיליון דולר וגרמה לקריסת אתר האינטרנט של הרשת.


Something Navy. כשבלוגרית הופכת למותג
Something Navy. כשבלוגרית הופכת למותג

"שיתוף הפעולה עם Something Navy מאפשר לנו להציג ללקוחות הרשת קולקציה ייחודית ומותג חדש המבוססים על הטעם המשובח של גברת צ'ארנאס", אמר ג'קסון בראשון, נשיא קבוצת המוצרים בנורדסטרום. לדבריו, בשנה הבאה המותג יורחב לקטגוריות נוספות. שיתוף פעולה נוסף של הרשת עם צ'ארנאס במסגרת המותג Treasure & Bond הביא למכירות של מיליון דולר תוך 24 שעות.

 

שיתופי הפעולה של הקמעונאים עם מובילי דעה הפכו לעניין שבשגרה. כך למשל, רשת בתי הכלבו המתחרה, בלומינגדל, השיקה בשנה האחרונה מספר שיתופי פעולה מסוג זה.

כתבות נוספות