מותג החטיפים שעובר לשיווק אחד על אחד

מנהל השיווק: "מותגים רבים חושבים שהם יודעים בדיוק מה המותג שלהם מייצג, אבל, המציאות היא כי המותג שלכם הוא מה שהצרכנים אומרים עליו"

פורסם בתאריך: 04/12/2018, גיליון 1947

מותג החטיפים הידידותיים לאלרגיה, Enjoy Life, של חברת מוצרי הצריכה הבינלאומית Mondelēz, עובר לשיווק של אחד-לאחד על בסיס תובנות שהתקבלו מהצרכנים.

 

המאמץ הנוכחי של המותג מתמקד במשפיענים ומובילי דעה ברשתות החברתיות, לצד בלוגרים מובילים ואירועי הטעמה. כל זאת, במטרה לעודד את לקוחות המותג להצטרף לשיח ברשת. במותג למדו, כי אמון הצרכנים נבנה בצורה הטובה ביותר ממעורבות אישית.

 

"הצורה בה אנו מריצים את העסק שלנו היא באמצעות מעורבות מתמשכת עם הצרכנים בכל זמן נתון", אמר גואל וורדי, מנהל שיווק ומכירות ראשי במותג בפרזנטציה שהוא העביר לאחרונה. "אנחנו לא מאמינים בסוכנויות יחסי ציבור שיעשו עבורנו את העבודה של תקשורת עם הצרכנים, אנחנו עושים את זה על בסיס של אחד-לאחד", הוסיף.

 

Enjoy Life. צרכנים מספרים
Enjoy Life. צרכנים מספרים

וורדי אמר כי מאמצי השיווק של המותג מבוססים על מספר עקרונות מרכזיים:

מוצרים טובים אינם חזות הכול. "המציאות היא שמוצר טוב אינו הכול", אמר וורדי. "אנחנו רואים מותגים עם מוצר מצוין שצומחים לרמת מכירות של 5-10 מיליון דולר בשנה ונעצרים שם".

 

תחשבו כמו מוציא לאור. "לא משנה אם אתם מותג או קמעונאים, אתם חייבים לחשוב כמו מוציא לאור", אמר וורדי. או במילים אחרות, אתם חייבים לייצר תכנים חדשים כל הזמן.

 

תנהגו כמו מספרי סיפורים. "אתם חייבים לספר סיפור בכל יום", אמר וורדי והוסיף: "אנחנו משתפים את הלקוחות שלנו בסיפורים כל הזמן".

 

בעולם האמיתי, המותג מבצע מבצעי הטעמה והתנסות באירועים ידידותיים לאלרגיות בכל רחבי ארצות הברית. בשנה שעברה, המותג הוסיף אלמנט נוסף, במסגרתו מתבקשים הצרכנים שניסו את מוצרי המותג במסגרת ההטעמות לשתף את החוויות שלהן עם אחרים.

 

לסיכום אמר וורדי, כי "מותגים רבים חושבים שהם יודעים בדיוק מה המותג שלהם מייצג. אך המציאות בפועל היא כי המותג שלכם הוא מה שהצרכנים אומרים עליו ולא שום דבר אחר".


כתבות נוספות