איגוד השיווק בחר במנכ"ל מחלבות שטראוס אלי איצקין לאיש השיווק של 2018

איצקין נבחר בשל הובלת אסטרטגיית "צמיחה אחראית" שהפכה את שטראוס למחלבה הצומחת ביותר בקרב המחלבות הגדולות והוכיחה שאחריות כלפי הצרכן מניבה ערך עסקי לחברה

פורסם בתאריך: 16/01/2019, גיליון 1953

איגוד השיווק בחר באלי איצקין, מנכ"ל מחלבות שטראוס, לאיש השיווק של שנת 2018. בנוסף, העניק האיגוד פרס הוקרה מיוחד על שיווק מצטיין ופורץ דרך לשנת 2018 לאלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד כאן, על מהלך ה"דיגיטל תחילה" ולסילבן אדמס ודניאל בנעים על הבאת ג'ירו ד'איטליה לישראל והפקת הארוע.


איצקין נבחר בשל הובלת אסטרטגיית "צמיחה אחראית" (Responsible Growth) שהפכה את שטראוס למחלבה הצומחת ביותר בקרב המחלבות הגדולות והוכיחה שאחריות כלפי הצרכן מניבה בסופו של דבר גם ערך עסקי לחברה.


על רקע הקיפאון ששרר בשנים האחרונות בענף המזון בכלל ובשוק החלב בפרט, מחלבת שטראוס ניצבה בפני אתגר אסטרטגי כפול: יצירת צמיחה עסקית בריאה לאורך זמן לצד בנייה מחודשת של אמון הצרכנים, הן מתוך ה-DNA של שטראוס והן מתוך הבנה שאמון הוא תנאי בסיסי לקיימות העסק לאורך זמן.


מתוך תובנה זו, התוותה החברה אסטרטגיה עסקית הדוגלת ב"צמיחה אחראית" – צמיחה עסקית בריאה מתוך אחריות לכלל בעלי העניין ובראשם - הצרכנים. 


איצקין הוביל מהפכה במחלבות שטראוס החל מהסתכלות מחודשת על הרכב המוצרים, נחישות  בשיפור תהליכי עבודה מול החקלאים, תקשורת שיווקית נועזת אבל בגובה העיניים ,פניה ומתן פתרונות לקהל צרכנים מגוון בעל צרכים שונים והפיכת החדשנות למנוע צמיחה עיקרי, במסגרתה הושקו בשלוש השנים האחרונות כ-100 מוצרים חדשים מדי שנה.


אלי איצקין מכהן כמנכ"ל מחלבות שטראוס מזה כשלוש שנים. לאיצקין ותק של למעלה מ-22 שנים בחברת שטראוס.


אלי איצקין, מנכ``ל מחלבות שטראוס (צילום: חיים יוסף)
אלי איצקין, מנכ"ל מחלבות שטראוס (צילום: חיים יוסף)

תעודת הוקרה מיוחדת

האיגוד העניק תעודת הוקרה להצטיינות מיוחדת בשיווק לשנת 2019 לשני מהלכים אשר הגיעו קרוב מאוד לקו הגמר.


הוקרה מיוחדת על הצטיינות בשיוק לשנת 2019 הוענקה לאלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד כאן, בזכות מהפכת השיווק של  השידור הציבורי החדש בישראל וחזון ה"דיגיטל תחילה", עם מאפייני קהל שונים מאלה של הטלוויזיה והרדיו.  שידורי המונדיאל בערוץ הטלוויזיה כאן 11 שברו את שיאי הצפייה שקבע המונדיאל הקודם –ולראשונה בשידור הציבורי נרשמה חשיפה מרשימה בדיגיטל ובטלוויזיה גם אחרי המשחקים.


סילבן אדאמס ודני בנעים זכו אף הם בפרס הוקרה מיוחד על הצטיינות בשיווק לשנת 2019  בזכות הבאת הג'ירו ד' איטליה לישראל, והפקת אירוע הספורט הגדול ביותר שהתקיים אי פעם בארץ. הג'ירו  משך לכאן עשרות אלפי תיירים וחשף מאות מיליוני צופי טלוויזיה ברחבי העולם לנופיה, אתריה, מורשתה ותרבותה העשירה של מדינת ישראל. אדמס ובנעים ראו בהצלחת קיומו של האירוע עדות חיה ליכולותיה של מדינת ישראל לארח אירועים בסדר גודל כזה גם בעתיד,והצליחו במהלך שיווקי מבריק למצב את המרוץ כאירוע לאומי.

כתבות נוספות