מנכ"ל שופרסל העביר "כיתת אמן" לחברי ה-CMO Club של ארגון Superbrands בישראל

איציק אברכהן שיתף את הנוכחים בעקרונות הפילוסופיה העסקית והניהולית שלו, חלק איתם את התובנות שלו לגבי המגמות החזויות בתחום הקמעונאות, פרש בפניהם את החזון שלו לגבי שופרסל וניו-פארם, ונתן להם טיפים שיעזרו להם "לעשות את הקפיצה" לתפקיד מנכ"ל

פורסם בתאריך: 12/06/2018, גיליון 1925

במסגרת הפעילות המקצועית לחברי מועדון Superbrands Israel נערך לאחרונה מפגש נוסף בסדרת "כיתות האמן" של ה-Superbrands, והפעם עם זוכה פרס "המנהיג השיווקי" לשנת 2017 - מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן.

 

בדומה ל"מאסטר קלאסס" שמעבירים המאסטרים הגדולים במוזיקה ובמשחק, העביר אברכהן כיתת אמן בניהול לכ-20 סמנכ"לי שיווק בכירים, חברי ה-CMO CLUB של ארגון Superbrands בישראל, וביניהם אורן הלמן - סמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברת החשמל, איציק לוי - מנכל חטיבת הקוסמטיקה בש. שסטוביץ, רחלי ירקוני-גולדשטיין, סמנכ"לית השיווק של טבע, טל אקרמן – מנהלת השיווק של קבוצת "קפה-קפה", עידית בכר - סמנכ"לית השיווק והמכירות במחלבות גד, עדי קריב - סמנכ"לית השיווק של קיבמרלי קלארק, יעל פודולסקי - מנהלת השיווק של סוגת, אדוארדו מנדוסה - מנהל השיווק של פדקס ישראל, יעלי מרכס-גליקמן - מנהלת השיווק של מאפיות אנג'ל, נירית בן קיש – סמנכ"לית השיווק של מכבי שירותי בריאות, שוקי בוסידן – מנהל השיווק של קליל, מיכל סער-שגיא – מנהלת השיווק באנגלו-סכסון ועוד.


את ``כיתת האמן`` הניהולית העביר איציק אברכהן בפני 20 חברי ה-CMO CLUB של Superbrands
את "כיתת האמן" הניהולית העביר איציק אברכהן בפני 20 חברי ה-CMO CLUB של Superbrands

במסגרת המפגש המקצועי, שיתף מנכ"ל שופרסל את הנוכחים בעקרונות הפילוסופיה העסקית שלו, שעוצבה לאחר שירות צבאי ארוך (אותו סיים בדרגת אלוף משנה) ואחר כך בשרשרת התפקידים שמילא בשופרסל, שבשיאם מונה לפני כחמש שנים לתפקיד המנכ"ל. אברכהן חלק עם המשתתפים את העקרונות עליהם מתבססת פילוסופיית הניהול שלו, הדגים כיצד הוא יישם אותם במהלך התפקידים שמילא לאורך השנים, וגילה לנוכחים כיצד הוא מצליח לגייס ולרתום את המנהלים שעובדים תחתיו על מנת לעבוד בהרמוניה להשגת המטרות המשותפות של הארגון.

 

בתשובה לשאלת אחד המשתתפים, הסביר אברכהן מה הופך לדעתו מנהל ל"מנהיג", וייעץ לנוכחים מה לדעתו כדאי להם לעשות על מנת לבצע את ה"קפיצה" מתפקידי הסמנכ"ל אותם הם ממלאים כיום לתפקיד המנכ"ל, העומד בראש הארגון.

 

מנכ``ל שופרסל שיתף את המשתתפים בתחזיות, במגמות ובטרנדים של הקמעונאות בישראל
מנכ"ל שופרסל שיתף את המשתתפים בתחזיות, במגמות ובטרנדים של הקמעונאות בישראל

אברכהן גם פרש באוזני משתתפי "כיתת האמן" את השלבים השונים ביישום האסטרטגיה של שופרסל בשנים האחרונות, את השיקולים שעמדו בפניו כשעיצב אותה, וגם שיתף בלקחים ובתובנות שהגיע אליהם ממהלכים שיזם ושלא צלחו.

 

חלק ניכר מהמפגש הוקדש להצגה של טרנדים ומגמות בתחום הקמעונאות. אברכהן שיתף את המשתתפים בחזון שהוא מייעד לשופרסל ובצעדים הטקטיים שהרשת תנקוט כדי לעמוד בחזון שהציבה לעצמה, והתייחס בהרחבה לא רק לצעדים שהרשת מיישמת כדי להיערך לכניסתה של אמזון לישראל, אלא גם ל-Disruption ששופרסל עומדת לחולל בקטגוריית הפארם כשבסוף השנה הקרובה תושק האסטרטגיה של "ניו-פארם" החדשה.

 

איציק אברכהן שיתף את סמנכ``לי השיווק של Superbrands בעקרונות הפילוסופיה העסקית והניהולית שלו
איציק אברכהן שיתף את סמנכ"לי השיווק של Superbrands בעקרונות הפילוסופיה העסקית והניהולית שלו

בתום המפגש, כמיטב המסורת של כיתות האמן של Superbrands, הוענק לאברכהן עותק חתום של ספר ה-Superbrands של ישראל, שמציג את סיפוריהם של המותגים שחברי ה-CMO CLUB היו אחראיים להפיכתם למותגי על בישראל.

 

ה-CMO Club של ארגון Superbrands הינו מועדון מקצועי, שאליו מוזמנים רק נושאי התפקידים השיווקיים הבכירים, בחברות שהמותגים שלהן הוכתרו על ידי הצרכנים בישראל כמותגי-על - Superbrands.  עד היום נערכו "כיתות אמן" גם עם דן פרופר – מבעלי אסם, ליאון קופלר – מבעלי סופר-פארם, וטל גרנות-גולדשטיין – מנכ"לית HOT.


כתבות נוספות