האם בני דור המילניום מעדיפים נוחות או מחיר?

בני דור המילניום ובני דור ה-Z מבצעים יותר משליש מקניות ההלבשה וההנעלה שלהם במובייל ובמרחב המקוון, והמשווקים חייבים להיערך לשינוי הזה במהירות

פורסם בתאריך: 23/05/2017, גיליון 1872

המוציאה לאור Conde Nast ובנק ההשקעות גולדמן זאקס פרסמו לאחרונה מדד המנסה לקבוע אילו מותגים וקמעונאים מתחברים בצורה נכונה עם בני דור המילניום ובני דור ה-Z.

האפליקציה של אמזון. חביבת הבנות
האפליקציה של אמזון. חביבת הבנות
מהמחקר עלה, באופן לא מפתיע, כי בני הדורות הללו מקדישים זמן רב יותר למחשב ולסמארטפונים - ולכן, רוב נקודות הממשק שלהם עם המשווקים זמינות בפלטפורמות האלו. מהמחקר עלה עוד, כי בני דור המילניום ודור ה-Z מבצעים יותר משליש מקניות ההלבשה וההנעלה שלהם במרחב המקוון (41% בקרב גברים ו-35% בקרב נשים).
בקרב שני המגדרים מהירות ונוחות הם שתי נקודות עניין אשר הופכות לחשובות יותר ויותר בהחלטות הרכישה שלהם. 
"שוק הקמעונאות נמצא במצב של רעידת אדמה, ואם ברצונכם להפוך לחברה של הדור הבא - אתם חייבים לאמץ את הדיגיטל ואת מודל המובייל תחילה", אמרה פאמלה דרוקר, מנהלת השיווק הראשית של Conde Nast.
כוח הקנייה של בני הדורות הצעירים נמצא במגמת עלייה, והסמארטפונים אליהם מחוברים הצעירים בכל זמן נתון הם החיבור שלהם לעולם. לכן, סביר להניח כי הם יחשפו למוצר או לשירות באמצעות הסמארטפון בפעם הראשונה, ואפילו ישלימו את הרכישה באמצעות הסמארטפון בסופו של התהליך.
בקרב גברים שהשתתפו במחקר אמזון נבחרה לקמעונאית המועדפת. הנשים דרגו את אמזון בתור אפליקציית הקניות המועדפת עליהן.
עוד עלה במחקר, שכלל 2,345 משתתפים, כי הצרכנים נעשים זהירים יותר בקניות שלהם במרחב המקוון.

כתבות נוספות