טארגט ממצבת את עצמה כמקום הכי קל לקניות באמריקה

כחלק מהאסטרטגיה, רשת השיווק משלימה הטמעה של מגוון שירותים חדשים שיאפשר לכל צרכן לרכוש ממנה מוצרים בדרך הנוחה לו

פורסם בתאריך: 10/07/2018, גיליון 1929

רשת השיווק טארגט החלה לאחרונה למצב את עצמה כמקום הקל ביותר לעריכת קניות בארצות הברית. חלק מרכזי במהלך של הרשת הוא רכישת חברת המשלוחים Shipt, שמציעה משלוחים מהירים במיוחד ללקוחות המתגוררים באזורים מאוכלסים בארצות הברית. חלק נוסף במהלך הוא מגוון של אלפי מוצרים חיוניים המוצעים כיום במחירים אטרקטיביים בכל יום.

 

בחודש דצמבר בשנה שעברה רכשה הרשת את חברת Shipt, שהציעה באותו הזמן משלוחים לאותו היום ממגוון רשתות כגון קרוגר, קוסטקו ואחרים. נכון להיום, טארגט רוצה להיות הקמעונאית הראשונה בארצות הברית שתציע משלוחים כבר באותו היום לכל האזורים המאוכלסים בארצות הברית.

 

טארגט. בכל זמן ובכל מקום
טארגט. בכל זמן ובכל מקום

חלק נוסף במהלך הוא שירות בשם Target Restock, שמציע לצרכנים להשלים את החוסרים של מוצרים חיוניים בבית בעלות של 2.99 דולרים למשלוח, שמגיע כבר למחרת היום. כמו כן, הרשת החלה בפיילוט לשירות בשם Drive Up, במסגרתו הצרכנים יכולים להזמין מוצרים באמצעות האפליקציה, להגיע לחניית החנות, ולקבל את המשלוח ישירות למכונית שלהם. השירות צפוי להיות מוטמע באלף סניפים של הרשת עד לסוף השנה.


בפועל, האסטרטגיה החדשה של טארגט מספקת לצרכנים מענה מושלם במספר רמות, ומאפשרת להם לרכוש אספקה לביתם בכל זמן נתון במהירות ובאפקטיביות מרבית. "עם יכולות ניהול מלאי והפצה מוגברות, הכוללות את שירות Drive Up ואת המשלוחים באותו היום, אנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו למצוא את הדרך הטובה ביותר עבורם לרכוש מאיתנו מוצרים", אמר ריק גומז, סגן נשיא ומנהל השיווק הראשי ברשת.

 

כתבות נוספות