חברת הרכבות שמעבירה מסר אישי לנהגים

קמפיין חדש של חברת הרכבות וירג'ין רייל מציג הודעות ממוקדות זמן ומיקום לנהגים התקועים בפקקים

פורסם בתאריך: 14/02/2017, גיליון 1861

חברת הרכבות הבריטית וירג'ין רייל משיקה קמפיין ממוקד, אשר נועד לשכנע נהגים שתקועים בפקק לעבור לנסיעה מהירה ובטוחה ברכבת.

השלטים של וירג'ין רייל. כי מי אוהב לעמוד בפקקים
השלטים של וירג'ין רייל. כי מי אוהב לעמוד בפקקים
קמפיין שילוט החוצות משתמש במגוון טכנולוגיות מתקדמות, אשר נועדו לעקוב אחר מצב התנועה בחלק הכביש בו מוצב שלט הפרסום במטרה לעצב מסר ממוקד בהתאם למצב זרימת התנועה.
הקמפיין, עליו אחראית סוכנות הפרסום Krow, ממוקד בנהגים בערים ניוקאסל ולידס. בלידס מנתחת המערכת את מצב התנועה הסמוכה לשלט בכל רגע נתון, ומשנה את המסר המוצג בהתאם. כך למשל, בתגובה לתנועה עמוסה בשעות הבוקר מציע השלט לנהגים להימנע מהפקק ולעלות על הרכבת שמגיעה מלידס ללונדון תוך שעתיים ו-14 דקות.
בניוקאסל משתמשת החברה בטכנולוגיה של זיהוי רכבים ומציגה לנהגים מסר אישי כשהם נעצרים ברמזור. המסר נועד למשוך את תשומת ליבו של כל נהג ונהג, עם הודעות כגון: "היי, פורד כסופה. תפסיקי לראות אדום ברמזור ותעברי לנסיעה ברכבת. רק שלוש שעות ו-7 דקות מניוקאסל ללונדון".

כתבות נוספות