מובילי מותגי העל: אלו הזוכים באות "המנהיג השיווקי" של Superbrands ל-2018

יונה פוגל, דוד פורר ועמוס שפירא זכו באות המנהיג השיווקי של Superbrands ל-2018. האותות הוענקו להם בטקס השנתי של הארגון בת"א בנוכחות בכירי המשק. צפו בתמונות

פורסם בתאריך: 27/11/2018, גיליון 1946

מדי שנה מעניק בישראל ארגון Superbrands הבינלאומי תארי הצטיינות ל-"מנהיגים שיווקיים": מנהלים בכירים במשק, המשמשים עדיין בתפקידם שיצרו שינוי מהותי ופורץ דרך במציאות השיווקית בישראל. בשנה זו ועדת ההיגוי של Superbrands בישראל בראשות פרופסור יעקב הורניק מאוניברסיטת תל אביב, בה חברים דיקנים וראשי חוגים לשיווק ולמנהל עסקים באוניברסיטאות ובמכללות המובילות בישראל, בחרה להעניק את האותות היוקרתיים לשלושה מנהלים בכירים: יונה פוגל – מנכ"ל פז, דוד פורר - בעלי ויו"ר חברת ניאופרם, עמוס שפירא - לשעבר מנכ"ל סלקום, אל-על וחוגלה.

 

זוכי אות המנהיג השיווקי של Superbrands ל-2018: דוד פורר (מימין), יונה פוגל ועמוס שפירא
זוכי אות המנהיג השיווקי של Superbrands ל-2018: דוד פורר (מימין), יונה פוגל ועמוס שפירא


יונה פוגל - מנכ"ל פז

ב-11 השנים האחרונות הוא הוביל את פז להיות מותג האנרגיה המוביל בישראל, החברה נכנסה למדד ת"א 25 והמותג הפרטי של פז, YELLOW, הפך לרשת חנויות הנוחות הגדולה והמובילה בישראל.

 


דוד פורר - בעלי ויו"ר חברת ניאופרם

בהנהגתו של דוד צמחה ניאופארם למחזור מכירות שנתי של יותר ממיליארד שקל ומעסיקה 600 עובדים, בנוסף מוביל יוזמות חברתיות וקהילתיות אקטיביות וחדשניות, פרויקטים לעידוד דו-קיום וקליטה של עובדים בני מיעוטים, והשקעה בפיתוח של תרופות ומכשור רפואי המשפרים את איכות החיים ונותנים מענה לצרכים רפואיים.

 

 

עמוס שפירא - לשעבר מנכ"ל סלקום, אל-על וחוגלה

האות הוענק לו על תרומתו רבת השנים לתחום השיווק ועל החיבור שעשה בין תחום החינוך לתחום השיווק. עמוס כיהן בתפקידים בכירים במשק: מנכ"ל חוגלה, מנכ"ל אל על ומנכ"ל סלקום, ולאחר פרישתו כיהן כנשיא אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב, נשיא אוניברסיטת חיפה ויו"ר עמותת אלו"ט.

 

 

אותות ההצטיינות של Superbrands הוענקו בטקס השנתי שעורך ארגון Superbrands בישראל. בין הזוכים באותות ההצטיינות הייתה המתעמלת האמנותית לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם ב-2018 בקרב רב ובתרגיל החישוק. אות Superbrands לתרומה לקהילה ע"ש פולה מוזס בשיתוף ידיעות אחרונות הוענק לנירלט על הפרויקט "גשר של צבע" - עליו אתם יכולים לקרוא כאן.


מנכ``ל נירלט, עודד פרנקל, מקבל את אות Superbrands לתרומה לקהילה
מנכ"ל נירלט, עודד פרנקל, מקבל את אות Superbrands לתרומה לקהילה
לינוי אשרם זוכת אות ההצטיינות של Superbrands ל-2018
לינוי אשרם זוכת אות ההצטיינות של Superbrands ל-2018

בשנה זו התקיים "טקס העשור" ובמסגרתו השיק הארגון ביחד עם היו"רים, הבעלים, המנכ"לים וסמנכ"לי השיווק הבכירים של מותגי העל של ישראל, את מהדורת 2018 של ספר מותגי העל של ישראל בפורמט אלבומי מהודר הזהה לספרים שמוציא ארגון Superbrands הבינלאומי בכל העולם, ומציגה קייס סטאדיס ואת סיפוריהם של המותגים המובילים בישראל. הספר מאפשר לקהילת השיווק המקומית ולסטודנטים לשיווק ולמנהל עסקים מכל רחבי הארץ להיחשף להצלחות שיווקיות ולהתמקצע בתחום המיתוג.

משפחת פוגל
משפחת פוגל
מימין לשמאל: ראובן שליסל, רמי לוי ואבי אדרי
מימין לשמאל: ראובן שליסל, רמי לוי ואבי אדרי

מנכ``לית HOT, טל גרנות גולדשטיין
מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין

רוצים לצפות בעוד תמונות מהאירוע של העשור? לחצו כאן
בואו להציץ כאן לסודות השיווקיים הכמוסים של מותגי העל בישראל
כתבות נוספות