מובילי מותגי העל: אלו הזוכים באות "המנהיג השיווקי" של Superbrands ל-2018
יונה פוגל, דוד פורר ועמוס שפירא זכו באות המנהיג השיווקי של Superbrands ל-2018. האותות הוענקו להם בטקס השנתי של הארגון בת"א בנוכחות בכירי המשק. צפו בתמונות
פורסם בתאריך: 27/11/2018, גיליון 1946
מדי שנה מעניק בישראל ארגון Superbrands הבינלאומי תארי הצטיינות ל-"מנהיגים שיווקיים": מנהלים בכירים במשק, המשמשים עדיין בתפקידם שיצרו שינוי מהותי ופורץ דרך במציאות השיווקית בישראל. בשנה זו ועדת ההיגוי של Superbrands בישראל בראשות פרופסור יעקב הורניק מאוניברסיטת תל אביב, בה חברים דיקנים וראשי חוגים לשיווק ולמנהל עסקים באוניברסיטאות ובמכללות המובילות בישראל, בחרה להעניק את האותות היוקרתיים לשלושה מנהלים בכירים: יונה פוגל – מנכ"ל פז, דוד פורר - בעלי ויו"ר חברת ניאופרם, עמוס שפירא - לשעבר מנכ"ל סלקום, אל-על וחוגלה.
יונה פוגל - מנכ"ל פז
ב-11 השנים האחרונות הוא הוביל את פז להיות מותג האנרגיה המוביל בישראל, החברה נכנסה למדד ת"א 25 והמותג הפרטי של פז, YELLOW, הפך לרשת חנויות הנוחות הגדולה והמובילה בישראל.
דוד פורר - בעלי ויו"ר חברת ניאופרם
בהנהגתו של דוד צמחה ניאופארם למחזור מכירות שנתי של יותר ממיליארד שקל ומעסיקה 600 עובדים, בנוסף מוביל יוזמות חברתיות וקהילתיות אקטיביות וחדשניות, פרויקטים לעידוד דו-קיום וקליטה של עובדים בני מיעוטים, והשקעה בפיתוח של תרופות ומכשור רפואי המשפרים את איכות החיים ונותנים מענה לצרכים רפואיים.
עמוס שפירא - לשעבר מנכ"ל סלקום, אל-על וחוגלה
האות הוענק לו על תרומתו רבת השנים לתחום השיווק ועל החיבור שעשה בין תחום החינוך לתחום השיווק. עמוס כיהן בתפקידים בכירים במשק: מנכ"ל חוגלה, מנכ"ל אל על ומנכ"ל סלקום, ולאחר פרישתו כיהן כנשיא אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב, נשיא אוניברסיטת חיפה ויו"ר עמותת אלו"ט.
אותות ההצטיינות של Superbrands הוענקו בטקס השנתי שעורך ארגון Superbrands בישראל. בין הזוכים באותות ההצטיינות הייתה המתעמלת האמנותית לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם ב-2018 בקרב רב ובתרגיל החישוק. אות Superbrands לתרומה לקהילה ע"ש פולה מוזס בשיתוף ידיעות אחרונות הוענק לנירלט על הפרויקט "גשר של צבע" - עליו אתם יכולים לקרוא כאן.