בזכות הסמארטפונים: הצרכנים חוזרים להשתמש בדואר האלקטרוני

רבים מיהרו להספיד אותו - אבל הדואר האלקטרוני נתפס בעיני הצרכנים כערוץ הטוב ביותר לקבלת הצעות ממשווקים

פורסם בתאריך: 22/11/2016, גיליון 1849

רבים כבר הספידו את שירות הדואר האלקטרוני והכלים השיווקיים המתלווים אליו בעקבות עליית אפליקציות למסרים מיידיים, אבל מחקר חדש של חברת אדובי מגלה כי הסמארטפונים גורמים דווקא להגברת השימוש בו.
המחקר, שהקיף 1,000 צרכנים בארצות הברית, מצא כי 84% מהם משתמשים בדואר אלקטרוני באמצעות הסמארטפון, לעומת 72% שפותחים דואר אלקטרוני מהמחשב.
מהמחקר עולה כי מספר שווה של צרכנים משתמש בסמארטפון או במחשב האישי כדי לקרוא דואר אלקטרוני בנושאי עבודה, אך הרוב המוחלט של הדואר האישי נקרא באמצעות הסמארטפון.

חוזרים להשתמש בדואר האלקטרונ
חוזרים להשתמש בדואר האלקטרונ
הזמן שמשקיעים הצרכנים בשימוש בדואר האלקטרוני גדל ב-17% בשנה שעברה, ולמרות מה שניתן היה לצפות, דווקא בני דור המילניום (גילאי 18-34) משקיעים את הזמן הרב ביותר בשימוש בשירות. יותר ממחצית מבני דור המילניום דיווחו כי הם בודקים את המייל שלהם בבוקר עוד לפני שקמו מהמיטה.
מסקר אחר שנערך השנה על ידי חברת Adestra עולה כי הדואר האלקטרוני הוא הדרך המועדפת על הצרכנים לקבל הצעות ממשווקים, כך על פי 49% מהנשאלים לעומת 8% אשר הצביעו על הרשתות החברתיות, 7% שמעדיפים מסרונים, ו-6% שמעדיפים שיחות טלפון. מחקר נוסף שנערך השנה על ידי חברת Fluent מצא כי החלטות הרכישה של בני דור המילניום מושפעות יותר מדוא"ל שיווקי לעומת בני הדורות הקודמים.
תדירות שליחה גבוהה מדי היא הדבר המעצבן ביותר עבור צרכני הדוא"ל השיווקי. כתיבה מרושלת של דואר אלקטרוני מעצבנת גם היא את הצרכנים

כתבות נוספות