חדש בסופר: משלוחים תוך 30 דקות

רשת המרכולים קרוגר תאפשר בקרוב למיליוני צרכנים לקבל הזמנות מהירות במיוחד של מוצרים חיוניים

פורסם בתאריך: 02/07/2019, גיליון 1975

עד לא מזמן הדבר היחיד שיכול היה להגיע לבתי הצרכנים תוך 30 דקות היה מגש פיצה - וגם הוא הגיע לפעמים באיחור. כעת, רשת המרכולים קרוגר עובדת על שירות שיכלול מגוון מצומצם של מוצרים, שיוכלו להגיע לבתי הלקוחות תוך פחות מ-30 דקות.

 

הפיילוט לשירות בשםKroger Rush  החל לאחרונה בעיר סינסינטי באוהיו, ארה"ב. את השירות ניתן להזמין דרך אפליקציה מיוחדת, והוא כרוך בתשלום של 5.95 דולר להזמנה, כשההזמנה הראשונה היא חינמית ללקוחות חדשים.

 

השירות ניתן ללקוחות שנמצאים במרחק של כחמישה קילומטרים מהסניף המשתתף בפיילוט, והוא נועד לצרכנים שנתקעו בלי מצרכים כמו נייר טואלט, מוצרי מזון בסיסיים ועוד.

 

קרוגר. עניין של זמן
קרוגר. עניין של זמן

כבר ב-2014 השיקה אמזון שירות משלוחים תוך שעתיים ללקוחות הפריים שלה. לאחרונה הקמעונאית המקוונת אפשרה הזמנות מהירות גם מרשת המרכולים Whole Foods אותה רכשה לפני כשנתיים. לקוחות הפריים יכולים לקבל משלוח חינמי תוך שעתיים, או משלוח תוך שעה אחת בעלות של 7.99 דולר, כשהם מזמינים ב-35 דולר לפחות.

 

במהלך החודשים האחרונים נכנסו שחקנים נוספים לתחום המשלוחים המהירים. כך למשל, טארגט השיקה באתר המקוון שלה אזור הכולל מוצרים שניתן להזמין ולקבל באותו היום באמצעות שירות Shipt, שנמצא בבעלותה. גם וולמארט הודיעה לאחרונה על שירות אספקה ביום המחרת, ללא עלות נוספת מצדם של הצרכנים. 


כתבות נוספות