' />

המותג שרוצה לדעת מה אתם עושים עם המגפיים שלו

L.L.Bean תטמיע שבבים ייחודיים במעילים ובמגפיים שלה, ותשלב את המידע שייאסף בפלטפורמת בלוקצ'יין ייחודית שהיא מקימה

פורסם בתאריך: 06/03/2018, גיליון 1912

חברת ההלבשה וציוד המחנאות הוותיקה L.L.Bean רוצה לדעת מה הצרכנים עושים עם המגפיים והמעילים שלה אחרי שהם נרכשו. לכן, הרשת החלה לאחרונה בניסוי במסגרתו היא משתילה שבבים בפריטים שהיא מציעה בחנויות, ואוגרת את המידע הנאסף מהם בפלטפורמה מבוססת בלוקצ'יין. הרעיון מאחורי הפיילוט הוא לאסוף מידע כמו הטמפרטורות בהן נלבשים הפריטים וכמה פעמים הם נלבשים או ננעלים על ידי הצרכנים.

 

"אם אנחנו יכולים לראות שהלקוחות באמת משתמשים במוצרים באופן שבו התכוונו, אם הם לובשים אותם באקלים הנכון או על בסיס יומי, זה עוזר לנו להחליט אם זה עדיין בר קיימא בשוק", אמר צ'אד לידר, מומחה חדשנות ב-L.L.Bean, לעיתון הכלכלי וול סטריט ג'ורנל. "אם נראה, לדוגמה, אחוזי החזרות גבוהים, נוכל להבין טוב יותר את הסיבה", הוסיף לידר.

 

ובעוד שהחברה קיבלה גם בעבר משוב מהלקוחות שלה, הנתונים שיקלטו באמצעות החיישנים יהיו בפעם הראשונה "ניתנים לכימות", אמר לידר.

 

L.L.Bean. המגפיים שעוקבים אחריך
L.L.Bean. המגפיים שעוקבים אחריך

מהחברה נמסר, כי איסוף הנתונים יעשה בהסכמתם המלאה של הקונים, שידרשו להוריד אפליקציה מיוחדת לצורך שליחת הנתונים לפלטפורמה שהקימה החברה. לידר אמר כי החברה שוקלת להציע ללקוחות תמריצים על מנת להשתתף במהלך.

 

הכניסה של החברה לטכנולוגית הבלוקצ'יין היא מעניינת ביותר. מסקר שנערך לאחרונה על ידי חברת IBM עולה כי רק 18% מהעסקים משתמשים כיום בטכנולוגיה הזו, לעומת 70% שאמרו כי הם מצפים להטמיע אותה בשלוש השנים הקרובות.

 

הטכנולוגיה צפויה לייצר יתרונות במגוון רחב של תחומים, כולל בטיחות המוצר ואותנטיות, אופטימיזציה של שרשרת האספקה, תהליכים פיננסים ותפעוליים, עמידה בתקנות, ניהול אסטרטגיית קידום מכירות, מעורבות לקוחות ויצירה משותפת.

כתבות נוספות